25.12.13

Zastanawia mnie umieszczanie na fb (może być też cokolwiek innego, ale nie mam czegokolwiek innego, mam facebooka, więc o nim piszę), no więc zastanawia mnie fenomen pisania statusów po  angielsku. Wyłączając fakt, że ktoś jest 1) Anglikiem 2) ma angielskojezycznych znajomych 3) zapomniał jak się pisze po polsku, bo ogląda Breaking bad bez napisów, bo w angielskim jest po prostu zajebisty i nie lubi jak mu migają jakieś małe białe literki u dołu ekranu, bo dół ekranu jest dołem ekranu i też jest do oglądania, no więc wyłaczając powyższe: Dlaczego do diaska Ktoś Kto nie powiem Kto pisze Insomnia zamiast Bezsenność? Bo co? Bo po angielsku jest bardziej bezsennie, bo jak po angielsku to znaczy, że angielski znam i jestem gościem? Bo Peter Griffin mówi po angielsku i Collin Farrel i PETER GRIFFIN?!! No nic, wesołych świąt wszystkim! W święta nie powinno się wchodzić na facebooka, pokarało mnie. Idę obejrzeć The Family Guy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz